2013. január 20., vasárnap

Puszik csatája és az új barátnő

Puszik csatája és az új barátnő

*Másnap reggel*
Hm...felmegyek gyors facebookra meg nézem hogy mit írt a drágalátos Bálint...
Mikor olvastam puszta unalom...kis utálat volt a szívembe...

Szia.! Mi volt a suliba?:) Holnap már megyek én is...megint beeshetsz az ölembe;* és még mindig úgy érzek mint ahogy azt leírtam már . :$

Rövid válaszom.:
Csá.!...semmi nem volt. oké gyere..kétlem , hogy megint elbotlok ;) . és még mindig jó a memóriám . De nem csak az-.-.
Elküldtem gyors..... Felöltöztem , egy kicsit kihívó ruhába...de iskolába járó lányokhoz képest ez egyáltalán nem volt kihívó . Persze mit várok tőlük...mindenki kedvence a Bianka...mindenki rá akar hasonlítani..  Hát persze vannak azért kivételek..de azok meg elvont szekta tagokhoz hasonlóak . Bekaptam valami reggeli féleséget..aztán rohantam a buszhoz..épp hogy elértem...Rögtön Bálint nézett velem szembe...ahogy közelebb értem hozzá láttam hogy nem egyedül van...hanem a Biankával...na akkor elfutott a harci idegzet...persze vissza fojtottam mivel 'jó kislány ' vagyok.. azután helyett foglaltam Dori mellett aki rögtön kérdezte mi a bajom ..mert hogy nagyon feltűnően leplezem magam.:|

- Halika Nevronicsné .... na de mesélj miért van ilyen fejed? - csipkelődve érdeklődött Dorina.

- Csáó...izééé..láttad Bálintot hogy hol ül.?...És , hogy kivel?!!!- dőlt belőlem a harag.

- Nem..én hátul szálltam fel...de miért ki mellett ? - lepődött meg .

- Hát..ki más mellett mint miss tökély mellett...más néven Bianka.-fejtettem ki utálatom.

- Ja az más..de biztos a Bianka nyomul rá...mert akkor a Bálint miért 'udvarolna' neked is?!-próbált megnyugtatni .

- Aha..persze..ha annyira nem érdekelné akkor lerázná .- mondtam.

- Jaj..ennyire illetlen még te sem lehetnél hogy elküldesz egy csajt..aki valljuk be nem csúnya..és ők köztük még valamikor szerelem is volt...szóval ne izélj itt..- mondta határozottan .

- Jó hanyagoljuk ezt a témát.- álltam fel hogy leszálljunk a buszról.

Leszálltunk a három fiú várt minket...meg Bálintot...Dávid és Bence megölelt minket....Zack egy puszit adott arcomra...Dorinát csak megölelte...Bálint ezt  végig nézte..persze erre ő is oda jött. Én hátráltam tőle ..szóval nem kaptam se puszit se ölelést..de jobb is.. Lezajlottak az órák...7 óránk volt Dorinával..ahogy kiléptünk megpillantottam egy fiút...de nem az volt akire számítottam ...Bálint volt. Mosolygott rám majd megszólalt.

- Helloka. Nem baj hogy megvártunk titeket? -.,,és bukkant mögötte fel egy csaj . Azt hittem hogy a Bianka..de nem egy egész más csaj volt...számomra szimpatikus volt csak Dorina arca ennek az ellentetjét mutatta.

- Szia . Nagy Eliza vagyok. - mosolygott rám a lány.

- Szió. Natasa Matek .- viszonoztam mosolyát.

Nyújtatta kezét Dorinának is de Dorina nem adta kezét csak ennyit mondott.:

- Csá ..én Dorina vagyok..neked nem kell bemutatkoznod 2x elég egyszer is. - kezdeményezte az un szimpatizálást Elizával szemben .

Ezzel a lendülettel elém lépett megölelt majd elviharzott ..mondván , hogy jöttek érte...amit nem hiszek mivel az anyja az én anyámmal van az apja meg dolgozik de nem is érdekelt nem fogja elrontani a nem létező kedvem.

- Bocsi a viselkedéséhez nem kell vele foglalkozni . - 'nyugtattam' Elizát.

- Van egy természete az biztos..de amilyen az adjon isten olyan a fogadj is..szóval én nem teperek a barátságáért...meg vagyok én nélküle is.- hárított .

- Látom ellesztek ti ketten is . - kacsintott ránk Bálint.

- El .- és intettem neki .

Azzal elindult felém és orcámra nyomott egy cuppanós nagy pusziiiiiiiit. :3 ..bár letudtam volna csapni mivel még mindig haragudtam rá hogy izél hogy buszon mellé üljek de közbe a Bianka a helyemen van..chh...velem nem fog játszani.

- Na ketten maradtunk.- törte meg  a csendet Eliza.

- Ja . Am. hogy szólítsalak ? - mosolyogtam rá kissé furcsán érezve magam.

- Nekem mind1 amelyik szimpi neked...Eliza..Lizu...vagy mit tom én.- röhögtük el magunkat.

- Naaaa....szóval akkor Lujzi leszel - mosolyogtam mint a tejbe tök.

- Chh.. remek becenevem lett hallod-e . - mosolygott :)


- Na és te most haza kísérsz ?- kérdeztem.

- Aham..Bálint mesélt rólad megakartalak ismerni..na meg 2 utcával arrébb lakok csak szóval útba esik .- kacsintott rám.

- Az remek. Délutánra van programod?- érdeklődtem .

- Öhm..nem hiszem . Miért?- jött az egyik kérdés után a másik.><

- Hát...elmehetnénk a városba vásárolgatni..pasizni..szórakozni - adtam rá választ.

- Oké ez remek ötlet ..am. pasizni neked nem ott van a Bálint? - csodálkozott.

- Oh..persze..nem a pasim..de akkor ennyiből a Zack is..- mondtam.

- Na mesélj ! - kíváncsiskodott .:D

Elmeséltem neki mindent..házunk elé értünk elköszöntem tőle ...gyors tanultam ettem..kicsit felnéztem ask-ra és fb-re ..hát persze askon az oltások hogy milyen r*banc vagyok...mert hogy a Bálint ..csak meg akar fektetni ..persze a Zack rajongók is jöttek hogy mi az már járunk-e meg hogy az a puszi mi volt..valaki csóknak nézte..nem is érdekelt ez most gyors felöltöztem egy alap sminket nyomtam arcomra..aztán mentem is ki ott várt Liza már. 

Westendbe nem várt emberekkel futottunk össze...elég érdekes szitu fog kialakulni..de ezt majd a köv. részben derül ki 


1-2 komi és 800 oldalmegtekintés után kövi rész hajrá:)

4 megjegyzés:

  1. csáó:) most kezdtem el olvasni a blogod és szerintem tök jó.:) remélem hamar lesz kövi.:D

    VálaszTörlés
  2. jajj nagyon jó :) mikor lesz kövi ? <3

    VálaszTörlés