2013. január 28., hétfő

Bonyodalmak , csókok hada .



Ugye a Westendben vagyunk Elizával..mikor velünk jönnek a srácok és a Bianka meg a csicskásai..szó szerint ledermedtem..se hang..se semmi.. csak álltam ott amíg ők vihogva közelítettek felénk..Eliza gyors kikapott a tömegbe és elbújtunk nem tudom minek.


- Na mivel téged ennyire érdekelnek hogy ők mit keresnek így együtt ...-mondta Liza.- szóval most mi szépen 'nyomozók' leszünk ... és kiderül hogy téged csak palira vesznek-e vagy tényleg szeret Zack és Bálint is.


- Ooooh....izé-hozéé....és ha lebukunk mekkora gáz lesz!? És engem nem érdekel tudom hogy nem fagyizni jöttek hanem valami randi féleséget szerveztek .. és tuti hogy a fiúk belementek és érdekes hogy Bence nincs itt ...szóval 3 fiú van..3 csajjal...felettébb érdekes .- kezdtem el a kombinálást .


- És ha nem?! És ha csak össze futottak?! És ha a Bence tanul..amúgy is akkora egy stréber a srác..szóval nyugodj már le..mint egy két lábon járó féltékenység és mindenben csak a rosszat a negatívat látod ...nem azért ezen változtatni fogunk ..hidd el. - kacsintott felém a WC folyóson mivel ott 'bujtunk' el...gondoltuk arra nem jönnek. és nem jöttek egyenest a moziba mentek...követtük őket...vettek jegyet.. épp leültek mögéjük somfordált Eliza és lenézte hogy mit néznek meg..és ha hiszitek hanem..pont egy iszonyat félelmetes horrorra vettek jegyet..gyors mi is vettünk..
Bementünk a terembe...mögöttük lévő sorra szólt a jegyünk..kicsit paráztunk hogy meg ne halljanak minket vagy fölismerjenek..de nem okozott ez gondot ... mintha nem moziba lettek volna..rihegtek röhögtek..meg nyáladzottak a Biankáék a fiúknak..bár mit várunk tőlük ? Elkezdődött a film...
és...
izéé...
mi szó szerint paráztunk...de ott előttünk a lányok a fiúk vállán csüngtek ...és látszott rajtuk hogy unják a filmet vagyis látták már..ezért nem félnek úgy igazán csak tettetik .. miközben mi sugdolóztunk addig olyan történt mit a gyomrom nem tudott megemészteni ott helyben ... kiviharoztam .. persze gondolom aki ott volt észre vette hogy egy idióta futkos a mozi terembe de nem fogok ott helyben össze hányni magam . . . miközben kifutottam nem figyeltem semmit..egészen addig futottam míg ki nem értem a Westendből . . . ám akkor valaki megfogta a vállam is így szólt .:



Héé .. hallod állj már meg . . . nem tudom mit láttál de gondolom az a csók volt ami ennyire kiakasztott . . . ugye? - kezdte el .. de nem válaszoltam neki , folytatta - de tudd hogy ő mászott rám . . . és most elmondok valamit. . .  nekem ő mindig is bejött csak a Bálinttal össze jött ezért hagytam és , hogy most szabad nagyon oda vagyok..de mikor téged megismertelek elakartam felejteni de rám szállt én nem akartam .. tényleg . . .  és az a csók volt életem legjobb csókja ami veled volt .. .  nem a Biankával való.. ő iránta nem érzem azt a vonzalmat mint irántad . . . nem tagadom ő sem közömbös nekem . . . akkor is mégis te vagy az a lány aki kell nekem !


- Jó . . . ott a lényeg Ő SEM KÖZÖMBÖS számodra..  meg nem hiszem hogy az a csók csak rajta múlt .. te engedted . . . de tudod mit rá jöttem valamire téged és Bálintot is csak ez a szajha érdekel ki olyan mint egy ajtó kilincs.. ja bocs az ajtó kilincset kevesebben nyitották ki mint őt .. de nyisd ki neki te is. . . ott a lehetőség .. őt nem érdekled egyedül azért csinálja mert engem kib*szottul érdekeltél . . . de mindegy menj vissza rihegj vele tovább döntsd meg egyszer vagy 100x .. az se fog érdekelni .. SEMMI SEM ÉRDEKEL AMI VELED KAPCSOLATOS ezek után . - vágtam hozzá .


De a többit nem tudtam mondani mert elbőgtem magam.. de mire egy könnycsepp legördült volna arcomon ő magához húzott és megcsókolt.. csak hogy amint tudtam ellöktem magamtól igen jól esett az a csók de nem fogom ezt 'megengedni'  hogy egy órán belül engem és a drága Bejankát csókolgassa szabadon azzal az indokkal hogy engem akar de nem tagadja azt hogy jól esett neki az a csók amelyet nem ő kezdeményezett .. fuu és én leszek majd az öntelt hogy a hiúságom miatt nem hagytam a csókot véget térni  hanem meg szakítottam .



- Oké .. ha így gondolok megszűnök számodra de veled megyek haza nem fogom hagyni hogy ilyen 'állapotba' egyedül menj haza és megígérem hogy nem fogok neked udvarolni . . . te tudd a Biankát mától elkerülöm és számomra csak te fogsz létezni  . . . tudom lesz*rod hogy most már mit csinálok de hiba volt belemenni a csókba . . . és ha valaha megbocsátasz nekem annyi is elég tudom soha nem lesz köztünk már semmi ezért is csókoltalak meg utoljára .  - mondta és ölelt meg... de most nem löktem el magamtól sőt mi több el sem engedtem és olyan 5 perc után mikor megnyugodtam elengedtem és elindultunk haza . . . útközben elbeszélgettünk de már mint "barátok" ..

*Eliza szemszöge*

És Zacket megcsókolta Bianka ... Nati azonnal elrohant utána ment Zack.. a többiek nem vették észre .. tovább enyelegtek .. én persze gyötrődtem mivel eközben én meg Bálint iránt voltam oda.. persze nem annyira hogy na most azonnal ő kell csak egy vonzalom lángolt . Miközben ezen filoztam épp Nati volt a beszéd téma hogy milyen szánalmas.. és a Bálint egyetlen egy szóval nem védte meg.. csak bólogatott . Én ezen kiakadtam és olyan offot lenyomtam ő neki hogy nyelni nem tudott és ki viharzottam a mozi teremből.. haza mentem és beültem a szobámba.. és sírtam .. persze anya bejött megvigasztalt még akkor is ha az okát nem mondtam el . Utána össze szedtem magam felmentem kicsit facebookra .. beszélgettem Dáviddal aki tökre aranyos és kedves volt velem..vigasztalt elmesélte hogy a Biankáék akartak moziba menni és hogy Zack nem akart .. mert készült a Natasához... de közben a többiek rábeszélték hogy üljenek be egy filmre.. a csajok választották a horrort.. a fiúk egy pasis napot akartak ami nem jött össze . Utána lefeküdtem .. 



*Natasa szemszöge*


Az a baráti beszélgetés túlzás volt mert nem barát hanem mint két ismerős kik között lenne valami szikrázó érzelem ami véka alá van rejtve . De persze inkább az a tudat hogy pár órája még a Biankával enyelgett nagyon szar érzés volt ... próbáltam kedves , mosolygós lenni amit csak próbáltam mert nem jött össze .. időnként arrogáns.. máskor megértő.. és csendes.. 


- Am. akkor mi most barátok sem vagyunk?- kérdezte Zack.


- Hát..izé nem tudom.. ami késik nem múlik - tértem ki az egyenes választól .


- Szóval akkor még esélyem is van? - csillant fel a szeme.


- Na azt nem mondtam de értsd ahogy akarod . - kacsintottam rá ..



- És most mi lesz? Haza mész vagy mi a terved mára? - érdeklődött .



- Semmi.. igazából most ruhákat kéne vennem.. - mondtam.



- Oh... értem ... és öhh... átjönnél hozzám? - nyögte ki nehezen.



- Ööööööh .. fogalmam sincs ..de ...- akartam folytatni .



- De át jössz nem?- fejezte be mondatom ... 



- Legyen .. veszíteni nem fogok vele - mosolyogtam rá .


Még pár kör kérdést körbe rágtunk..aztán a házuk előtt voltunk.. bementünk .. szülők nem voltak otthon bár nem csodálkoztam ezen .. lehet hogy nem nekem hanem a Biankának kéne a házban lenni most..de ez nem érdekelt . 



- Szüleid? Tesód? - faggattam .



- Nincsenek itthon ... anyum & apum ..wellness héten .. testvérem öreganyámnál . - vágta rá.



- Oh.. akkor gondolom nem én vagyok az első és utolsó lány aki itt jár ezen a héten .- szegeztem szemeim a padlóra. 



- Nem hát... - kezdte el. De én megindultam az ajtó felé .. ő vissza húzott és befejezte amit akart mondani - jön majd a mamám megnézni hogy jól vagyok-e . - nyugtatta meg tekintetem . 



- Na és most mit csinálunk ? - kérdezgettem tovább.



- Film? Romantika? Kajálás ? Pihenés? Tanulás? Medencézés ? Beszélgetés? ... - sorolta fel .


- Haha mindegyik jól hangzik de a romantika korai drágaság .- néztem rá kacéran .



- Kitudja?! .. messze nincs még  vége a napnak . -  viszonozta tekintettem . 



- Kac-kac.. na de akkor nézzünk filmet .- dobtam el magam a kanapén . 



- Oké.. de horrort nézünk ! - kötötte ki.



- Mert hogy ?! Mi jogon?! - akadtam ki.



- Mégis az én házamba vagy . - kacsintott rám.



- Pontosítok anyukádék házában vagyok kicsi kincsem .- vágtam rá...



- Jó na mind1 enyém lesz a ház egyszer úgy is .. vagyis kitudja lehet hogy a tiéd is . - mondta.



- Enyém? Azt hogyan? - kérdeztem.



- Hát ha hozzám jössz egy nap akkor muszáj lesz neked is itt élned .. és akkor a tiéd is lesz a ház . - mosolygott .



- Aha .. persze .. hozzád megyek már most tudom így 10-20 év távlatából is.. - lepődtem meg.



- Jó majd meglátod de mond már milyen filmet nézzünk . - sürgettet .



- Ohm.. felhők felett 3 méterrel ? - csak hogy ne kelljen féljek a film alatt .



- Hát.. láttam már.. de szerintem te is szóval most berakok találomra egy filmet és nem érdekel hogy tetszik vagy nem tetszik .. úgy is megnézed . - nyúlt a CD-ért.. és rakott be ... hát persze hogy egy k*rva ijesztő horrort teljesen féltem az egész alatt ám ... olyan 30 perc múlva Zack karjai közt találtam magam .. egy tál popcornnal a kezembe .. bár nem sokat ettem belőle . Vége lett a filmnek .. de még mindig  a kezei közt voltam.. jó volt ott a tál se volt már a kezembe .. és egymás szemébe néztünk 'mélyen' és..és...és.és.........eldurrant az a tiltott csók :$ .. igen nagyon jól esett.. csókból több csók lett ..aztán smárolás.. ám mikor feleszméltem ellöktem magam azzal hogy mennem kell mert késő van.. de még gyors megcsókoltam és elrohantam .



Haza értem szülök úgy tudták hogy vásárolni voltam.. ezért gyors kajáltam halandzsáztam egyet hogy miért nem vettem ruhát meg hogy mit csináltunk aztán felmentem gyors bekapcsoltam a laptopom..go facebook... 3 új üzenet.... egyik Dorinától /semmi kellemes nem volt benne:/  de a másik Elizától ki leírta amit Dávid írt neki hogy hova készült Zack.. meg minden szóval az a harag elmúlt kicsit amit éreztem.. és a csókot sem bántam Elizának gyorsan leírtam egy kis élmény beszámolót hogy Zacknél mi volt.. aztán a 3. üzimre nem volt már kedvem.. csak annyit láttam belőle hogy Bálint írta és valami vallomás már megint-.- .. 

HOGY MI ÁLLT DORINA ÉS BÁLINT ÜZENETÉBEN NA MEG HOGY MI LESZ EBBŐL A ZACKNÉL TÖLTÖTT ESTE UTÁN A KÖV. RÉSZBEN KIDERÜL. AHHOZ PEDIG 1-2 KOMI ÉS 1.111 OLDALMEGTEKINTÉS SZÜKSÉGES ÉS HOZOM A KÖVETKEZŐ RÉSZT :) HAJRÁÁ <3

2 megjegyzés: