2013. január 16., szerda

Az érzelmek birodalma.

Az érzelmek birodalma. 



Ugye Dorival még ma találkoztam este...mindent elmeséltem neki...ő meg se tudott szólalni annyira meglepődött kissé irigyelt is hogy ilyen hamar lépett Zack ...de ő se panaszkodhat mivel Dáviddal elég jól kijöttek minden értelemben . Ja és ugye fb-n volt egy üzim amit még nem olvastam ez állt benne .:

'Szia , tudom csak ma találkoztunk de én valami furcsát érzek irántad első perc óta...vagyis valami erős vonzalmat úgy érzem mintha valami mágnesek lennénk és engem te iszonyatosan vonzol :| ...tudom nem nagy esélyem lehet mivel neked ezer meg ezer srác ott van ha akarod .. nem is akartam elmondani ezt de nem mentem volna semmire azzal hogyha minden nap rád írnék ..suliba veled lennék..ha ezt nem tudod ..szóval csak annyit hogy SZERETLEK <3 ' Feladó: Pollack Bálint .

Mikor ezt elolvastam nem tudtam hogy mit érzek egyszerre mint kettőjük iránt éreztem valamit..ami több mint barátság..vissza írni sem tudtam semmit de muszáj volt szóval ezt írtam válaszul .:
' Sziia:) .. öhm..figyi nem mondom hogy átlagos vagy számomra szóval nem tagadom érzek valamit irántad mi több mint 'barátság' de még nem tudom hogy mi más .:| ' és azzal a lendülettel el is küldtem az üzimet neki. Az nap ezt Dorinának bemásoltam..de mivel ő reggel is fenn szokott lenni és akkor nem volt fenn gondoltam suliba majd megbeszélem vele ezt.
Reggel másnap Bálint nincs a buszon csak mi Dorinával . /meg a többi ember akit nem ismerek.xd/


- Hallod szerinted most mit tegyek? Két ilyen álom pasi rám akad...- kérdeztem kissé bánatosan:|


- És én ezt honnan tudjam?..Melyik iránt vagy jobban odáig vagy mit érzel ? - próbálkozott választásra bírni .


- Ha én azt tudnám .. már rég boldog lennék valamelyikükkel ...de így..semelyiket nem akarom megbántani..se megsérteni..se boldogtalanságot okozni nekik...mind2 ugyan úgy szeretem már amennyire lehet szeretni egy embert 1 nap után.. - böktem ki .


- És ha a Bálintot szereted jobban? Mivel őt anélkül is szereted hogy megcsókolt volna vagy bármi mást csinált volna veled...de Zack iránt akkor indult el valami mikor megcsókolt..- 'okoskodott' Dorina.


- Jaj .. ez nem így van ... bár lehet hogy akkor tudnék mondani többet ha Bálint is megcsókolt volna..de nem várhatom tőlük el hogy rajtuk kísérletezzek ...és ráadásul iszonyat jó haverok ... én nem akarok közéjük állni ..- gondolkodtam hangosan .


- Jó majd folytatjuk ott vannak a fiúk a suli előtt ...és mindjárt megáll a busz szálljunk le..és majd eldöntöd mikor eltudod .- nyugtatott meg Dorina .


Leszálltunk a buszról a 3 fiú ... Dávid , Zack  és a csúnyácska ott várt minket..de egy valaki nem volt ott...Bálint ..kissé fájt hogy nem láthatom..de mire megkérdeztem volna hogy hol van Dorina már cselekedett .


- Halisztok , skacok..:D hé..! Ti csak hárman vagytok négyen szoktatok lenni.... Hol van Bálint?..Talán beteg vagy mi van? - Támadta le kérdéseivel a fiúkat.


- Nyugi csajszi... Bálintról mi sem tudunk semmit...de gondolom nem volt kedve suliba jönni ... volt már ilyenje ... biztos az ex barátnője miatt van oda - Mondta Zack.


- Ki volt a barátnője ? És mikor szakítottak és hogy ennyire megviselte? Meséljetek már!- próbáltam nem túl izgágán megkérdezni.


- Hát...izé annyi volt neki hogy nehéz számon tartani de asszem hogy Bianka...a vezeték nevét ne akard tudni mert nem tudom . - adta meg a válasz egy részét Dávid. 


- Jó de mikor szakítottak? - kínos csend lett és valamit nagyon figyelt mindenki mögöttem..


Hátra fordultam és észre vettem egy szép lányt...persze egyből leesett hogy biztos ő az a Bianka...elkapott az irigység de mosolyogtam hogy észre ne vegyék . Mindenki csak állt mire megszólalt a lány.


- Talán én és Bálint voltam a téma? - flegmáskodott 


- Jaj Bia...dehogy ! - kacér mosollyal jelentette ki Zack. 


Na mit ne mondjak ez teljesen kiakasztott hogy egy ilyen csajjal ilyen jóba van Zack.. de vigasztalt a tudat hogy engem és nem őt csókolta meg tegnap délután .


- Ooh...és kik az új szerzemények ? - nézett ránk kissé furcsán.


-  Ő itt Dorina ..én meg Natasa...- mutatkoztam be Dorina helyett is aki le volt fagyva vagy nem tudom mi volt vele...talán az zavarta hogy a 'Bia' a Dávidot egy puszival üdvözölte.


- Ja ... öhm.. én nem mutatkozok be..gondolom a fiúk már bemutattak mert még süket nem vagyok .- küldött egy kacsintás a srácok felé.-.-


- Értem . De ha már itt vagy megkérdezhetem tőled hogy mikor szakítottatok Bálinttal..és hogy miért?- mondta ki kissé ingerülten Dorina.


- De kíváncsiak vagytok .... amúgy meg én dobtam őt mivel már nem szeretem szóval rá cuppanhattok ..ja és pár napja ... szegénykét megtudjátok vigasztalni remélem...na de én húzok puszika . - küldött egy puszit felénk és elviharzott ...de nagyon bántott ez az egész ...hogy lehetne szerelmes belém Bálint? mert nem egyik napról a másikra műlik a szerelem. Lehet hogy féltékennyé akarja tenni Biankát velem?! ... na nem leszek én a palija..-.- majd ha tényleg bizonyít nekem ... addig küldözgethet üziket facebookon :| ...nagyon fáj de nem akarok a pali madara lenni....és nem is leszek...nem vagyok játékszer .!
Az nap felment facebookra mint mindig...persze most van ez a ask-os cucc is..szóval oda is felnéztem ott egy névtelen okoska így szólott.:
De menő vagy hogy benyaltad magad a Bálintéknak . puszika.:*
még a hülye is tudja hogy ez a kedves ember a Bianka volt és nem is rejtette véka alá mivel az  a puszika rá vall-.- szánalom . de hogy örüljön kapott választ a nem kérdésére .:
Jaj szia ...igen k*rva menő vagyok mint te aki annyira egy szőke liba hogy nem tudja hogy itt kérdezni kell ..és nem okoskodni ami nem megy :S sok puszika drágaság :** 
Remélem szívére veszi .-.- ...facebook-on rögtön be jelölt misz Bianka-.- ...kedvességből vissza jelöltem .
Facebookon megint volt egy üzim..Bálinttól...mára elég volt belőle úgy is hogy nem is találkoztam vele ..de akkor is...:|
KÖVETKEZŐ RÉSZ AKKOR JÖN HA JÖN ERRE PÁR KOMI VAGY ELÉRI A 600 OLDAL MEGTEKINTÉST ...HA NEM JÖN ÖSSZE VASÁRNAPIG VALAMELYIK AKKOR CSAK VASÁRNAP FOGOM HOZNI A KÖVI RÉSZT.:) 

2 megjegyzés: