2013. május 9., csütörtök

Mikor bevallottam mi van bennem.. ő magához rántott és újra megcsókolt.. ám  de most már én is hagytam magam .. csókból lett csókolózás.. és amint tovább fajult volna a dolog megcsörrent a telefonom . Mivel ismeretlen szám volt ezért nem nyomtam ki .. felvettem ..egy jól ismert hang szólt bele.:



- Szia , bocsi hogy zavarlak.. de gondoltam felhívlak e látvány után .. főleg hogy állítólag a te pasid...




- Hello , mond már! - kezdtem kissé ideges lenni.



- Na szóval az van hogy Zacket és Dorinát kézen fogva láttam az imént elsétálni a fő téren.. gondoltam szólok ... ennyit akartam hello .



* Ez alatt Zack szemszögéből *



- Délutánra mi a terved , kicsim ? - kérdeztem.



- Öhm.. izé .. tanulok :| - vágtam ki magát Natasa..



- Oké.. de egyik nap megint átjöhetnél hozzám. - mosolygottam rá kacéran .



- Persze mindenképp - viszonzott egy hamis mosolyt. - Na de megyek mert anyáéknak azt mondtam hogy mostanra már otthon leszek.- nyomott arcomra egy puszit és elsietett.



Még volt egy kis elintézni való a suliba.. mikor épp végeztem elém toppant Dorina .



- Szioooo - mosolygott mint állat.



- Öhh..hello.-köszöntem.



- Izéé... nem lenne kedved velem lenni délután ? - nézett rám bájosan...úgy ahogy egy nő igazán letud engem nyűgözni .


- De van ! - mondtam rá helyeslő választ.



- Oké..és neked mikor jó? - kérdezte.



- Már most is ...vagy ahogy akarod.- mosolyogtam rá .




- Nekem is. - mondta.



- Akkor mire várunk menjünk . - kezdtem el előre fele menni bár nem tudtam hová tartok..de azt sem hogy mit csinálok.



- Oké , hmm.. ha elmennénk a fő térre ? - vetette fel ötletét .



- Egy kis séta nem árt szóval irány a fő tér . - kacsintottam rá..melytől rögvest feloldódott tekintete.



Remekül elbeszélgetünk már már olyan jól hogy úgy éreztem szeretem... jó lehet hogy csak puszta lendületnyi  érzés de akkor is nagyon bele szédültem a viselkedésébe..egyszerre volt rossz csaj..de szelíd is..maga a tökély.. bár nem jobb mint Natasa.. na de sétáltunk és ..



- Uhh.. úgy fázok .- jelentette ki Dori..akin nem volt se kabát se egy pulcsi csak egy rövid  ujjú póló .



- Tessék itt a kabátom . - adtam rá ..és öleltem meg pusztán azért hogy felmelegítsem .



- Nagyon köszi . nyomott arcomra egy puszit.- de a kezemmel mi lesz?:| majd szét vagy . nézett rám.



- Öhm.. add ide az egyiken tudok segíteni .- nyújtottam kezemet a kezéért..és ujjaim körül fonták az ő kezét..és ujjait...szóval egyszerűbben kézen fogva sétáltunk.




*Natasa szemszöge*

Letette a névtelen ismerős.. de amit megtudtam nem hagyott nyugodni .. ezért gyors magamra kaptam kabátom és elrohantam..persze Bálint utánam rohant.. pár lépésen belül utolért .. elmeséltem neki hogy mi van erre ő is kiakadt hogy Zack velem hogy tehet ilyet...de azért próbált nyugtatni hogy akit látott a telefonáló nem ők voltak..Zack nem csinálna velem....és-és-és-és-és...a téren voltunk... teljesen lefagytam mikor megláttam őket amint épen egy puszi csattant el... azt hittem hogy összeesek ... de mivel kicsit bunkó vagyok..kicsit feléjük mentem Bálinttal.. már majdnem mellettük álltunk..és csak úgy felhoztuk hangosan a témát a Bálinttal hogy milyen jó délutánunk volt együtt... erre a szóra hogy együtt felénk fordult Zack..rögtön elengedte Dorinát..kissé mintha ellökte volna úgy láttam és oda jött hozzánk .





-Hát ti? - kérdezte fenn hangon.




- Hogy mi?!..Ember állítólag a pasim vagy de itt kézen fogva sétálsz az állítólagos barátnőmmel.. szép...-vágtam neki oda e szavakat.




- Mi csak.. - mekegett Zack.



- kijöttünk hülyültünk.. és te Natasa mit keresel itt Bálinttal?! - lépett a képbe Dorina.



-kaptam egy hívást .... de tudjátok mit?!.. ennyi kész vége felőlem a mi kapcsolatunknak Zack.. na sziasztok.. további jó szórakozást.- jelentettem ki és mentem el.



Utánam jött Bálint.. vele beszélgettem.. haza kísért de mivel anyáék levágták volna hogy bajom van így összeszedtem egy kis ruhám és hagytam egy üzit nekik hogy ma barátnőmnél alszok.. azzal elindultunk Bálinttal hozzájuk.. most kb. ő volt a barátnő kihez aludni mentem. Oda értünk.. húga a mamájánál volt..szóval miénk volt a ház..érdekes volt.. kettesbe egy fiúval.. teljesen.. főleg ilyen 'sebeszhető' állapotban.
Kicsit kihasználta ezt Bálint..közeledett hozzám ahogy a kanapén ülve néztük a sorozatom .. egészen szorosan mellettem ült.. kezem magam mellett volt.. az övé közeledett az enyémhez.... mire elért volna megcsörrent a telefonom.. Zack volt.. kinyomtam.. kb. 5x-re csörrent a telefonom utána.. aztán 6. már nem Zack volt hanem anya.. hogy kinél alszok..kamuztam neki hogy Elizánál..és ennyivel elintéztük beszélgetésünk. Vissza ültem Bálint mellé jó szorosan.. és vállára támasztottam fejem... utána meg-meg csörrent a telefonom.. mikor már idegesített minket .. kikapcsoltatta velem Bálint ... későre járt
 így elmentünk tusolni /külön-külön/ .. és lefeküdtünk aludni.. én a húga szobájába aludtam.. de nem bírtam elaludni.. így átmentem hozzá .



Alszol? - kérdeztem .



Most már nem. . .- mondta Bálint komásan .



- Bocsi de nem bírok aludni.. és jól esne valakivel beszélgetni .- mondtam.


Folytatni ezt a storyt csak abban az esetben fogom ha lesznek komik.. viszont ha nem lesz egy se befejezem a blog írást.

2 megjegyzés: